Data e postimit: 2014-08-18 22:33:32
Lexime: 4414
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Besimi i tepruar kalon në mosbesim !

Vepra te ngjashme
Autori: Baki Imria · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim behet fjale nese e shkeleni inskite si p sh:krimbi e tokes do tuj ndodh edhe juve.
Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qytet.Mandej mberritet.Pas nje viti Besimi u regjigjstoj ne shkolle ne klase te pare.Dhe u kenaqen shume mes vete. Por nje dite ishte duke lujtuar me shoket...
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Koha Kalon Shumë shpejt koha kalon Bëhet ditë,bëhet sekondë Vitet ikin i merr era Mbesin kujtimet në mendje ...
Autori: brikena · Lloji: Poezi personale · Tema: koha kalon
nje kujtese nje shprese ne fund harrese abandonim dhunim ne fund nje harrim premtim betim ne fund desherim ah keshtu qenka jeta koha kalon por jo e verteta
Autori: Ernesto · Lloji: Thenie · Tema: vota e dashurise
Per nje lidhje te sinqerte e vetmja gje qe ushqen dashurine eshte besimi ne partneritet.Me pak fjale por me shume vlere."Faleminderit"
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: new born australia · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Te moderrnizuarat & Te normalizuarat
te dushura goca te modernizuara , nuk edhe nje moderrnizim te zhveshesh , te tregosh format fizike , eshte nje injorance qe ne kohet e sotme , po titullohet si nje moderrnizim , epitete te ndryshe qe jane shum te kenqme por vetem nga qeshtja seksuale, e u...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...
Autori: megi harizi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: familja ,shtepia
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shte pi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo qe ka nje buzeqeshje shtepi eshte ajo qe ka shume perkujdesje shtepi eshte ajo qe kalon mengjeset e fresketa plot drite shtepi edshte ajo qe kalon netet e ftohta prane z...
Autori: megi harizi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: shtepi dhe familja
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shtepi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo ku ka nje buzeqeshje shtepi eshte ajo ku ka shume perkujdesje shtepi eshte ajo qe kalon mengjeset e fresketa e te ndritcme shtepi eshte ajo qe kalon netet e ftohta p...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh veten me mijëra herë se si kalon kjo kohë,do ta kujtosh diten e parë te shkollës,do t’i kujtosh te gjitha emocionet e bukura që ke kaluar. koha kalon ...
Autori: R.S · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese per guximin.
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend qe bluan mendime se si do ia dalesh ne cdo gje. Kjo quhet mosbesim ne vetvete. Por ka nje ilaç per kete. Guximi. Ilaçi qe i duhet te gjitheve qe mendojn s...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Koha me këmbë po na kalon ...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: samanta · Lloji: Tekst argumentues · Tema: shoqeria
Shoket dhe shoqet jane njerzit qe dua me se shumti . Ne duhet te kemi nje shoqeri te besueshme qe te ndajme kohen me ta , te ndajme sekrete dhe anasjelltas . Ne miqesi nje pike e rendesishme e ze respekti sigurisht edhe besimi . Edhe pse ne ditet e sotme ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com